Wszystko, czego pragniesz, jest po drugiej stronie strachu.
Jedna z ważniejszych prawd (autor George Addair) jakie towarzyszą mi podczas realizacji celów… zarówno tych górskich, jak i biznesowych.
Od dwóch dekad rozwijam ludzi i zespoły zarządzając obszarem sprzedaży w kilku firmach. Nie raz zadawałem sobie pytanie: Co wyróżnia osoby, które mimo chwilowych porażek nadal z sukcesem spełniają marzenia i realizują swoje cele? Odpowiedzi znalazłoby się kilka, ale do najważniejszych zaliczam: ciężką pracę, determinację i brak strachu (a raczej jego zrozumienie i oswojenie). Tak, to strach (obawa) przed tym co nieznane, co wymaga wyjścia ze strefy komfortu, paraliżuje nas i utrudnia przejście przez zmianę. A przecież „zmiana” to jedna z niewielu rzeczy, która towarzyszy nam całe życie, czy to te prywatne, czy też – zwłaszcza – zawodowe.
Zatem jeśli Ty lub Twój zespół / firma jesteście w trakcie procesu „zmiany” lub po prostu wkradł się do Was marazm lub zabrakło motywacji i potrzebujecie dawki inspiracji lub nowej energii do działania napisz do mnie.
Podczas autorskich warsztatów / spotkań z serii „Poza strefą komfortu” porozmawiamy o mechanizmach jakie oddziałowują na człowieka w trudnych sytuacjach, jak sobie z nimi radzić wykorzystując kompetencje EQ, a to wszystko w odniesieniu do doświadczeń wyniesionych ze świata wysokogórskiego i biznesu.
Na jakim polu możemy jeszcze współpracować? Wszystkie możliwe formaty znajdziesz na tej stronie (od wystąpień motywacyjnych, przez podcasty, do pisania artykułów dla mediów tradycyjnych i internetowych). Jeśli natomiast chcesz zostać Partnerem mojego projektu lub konkretnej wyprawy, to jest to doskonała okazja do:
- działań wizerunkowych Twojej marki
- odpowiedniego pozycjonowania na rynku
- komunikacji z klientami i partnerami handlowymi
- działań z obszaru employer brandingu
Masz inny pomysł? Jestem zawsze otwarty na rozmowę i słuchanie. Format projektu NwG (walka o najwyższe szczyty z szacunkiem do natury) pozwala na innowacyjne podejście do zagadnień marketingowych i wizerunkowych. Ważne jest tylko to, aby ewentualna współpraca opierała się na wspólnie ustalonych wartościach, z którymi utożsamiają się obie strony.